دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

اس ام اس دفتر خاطرات روزهای عاشقانه با هم بودن

 

کاش دفتر خاطراتم چراغ جادو بود تا هروقت از سر دلتنگی به رویش دست می ‌کشیدم ، تو از درونش با آرزوی من بیرون می آمدی
.
.
به صدایت که معتاد شدم رفتی !!!
حالا هر روز خاطره تزریق میکنم
.
.
خاطره اگر در جهنم هم باشد دل را تنگ جهنم میکند و تو با تمام بهشتی بودنت در حسرت جهنمی
.
.
یادت هست ، خیالت هست ، خاطراتت هست ، فقط کمی جای تو خالیست ، نمی آیی ؟
.
.
زیر درخت سیب نذر کرده ام به آمدنت
فصل شکوفه زدن از خاطرات نزدیک است !
.

.
نمیدانم چه بر سرِ من و این خیابان ها آمده که هر جایی میخواهم بروم به کوچه ی خاطراتمان میرسد
.
.
هیچگاه فاصله ها حریف خاطره ها نیستند

.
.

 

بعضی وقتا آدم یه جمله هایی رو میخونه و یه نفس عمیق پشتش میکشه و توی یه ثانیه یه دنیا خاطره میاد جلو چشمش !
.
.
کوه های غرورم از گناه رفتنت آب شده ؛ تا قبل از سیل برگرد
سیل که بیاید همه را با خود می برد حتی خاطراتت را !
.
.
بعضی دوستیا شوخی شوخی میان و جاگیر میشن توی دلت !
تبدیل به یه عشق عمیق میشن
ته نشین میشن توی قلبت
ولی یه روز خیلی راحت تو سکوت میرن !
اونجا باورش سخته ، اونوقته که باید بلد باشی چطور با یه خاطره کنار بیای !
.
.
وقتى نیستى میخواهم سر به تن هیچ خاطره اى نباشد
.
.
میگفتند باران که می بارد بوی خاک بلند میشود
اما اینجا باران که میزند فقط بوی خاطره ها می آید
.
.
خاطرات تمام نمی شوند ، تمامت می کنند
.
.
من هر روز تلاش می کنم که در خاطرم بماند و تو هر روز تلاش می کنی که فراموش کنی
چه بلاتکلیفند خاطراتمان !!!
.
.
لامصب مثل سیگار است خاطره
حال می دهد اما از درون می پوساندت
.
.
از سوختن هر چیزى خاکستر به جا میماند ولى از سوختن زندگى خاطره
.
.
دست خالی‌ که نمی‌شود به پیشواز خاطره رفت !!!
من هم وقتی‌ چمدانم پر از گریه شد راه می‌‌افتم
.
.
مرور خاطره ها گذشته رو برنمیگردونه ، آینده رو دور میکنه
.
.
خاطره ها آهنگ نمیسازند
آهنگ ها خاطره میسازند
.
.
حرف تازه ای ندارم فقط خزان در راه است
کلاه بگذار سر خاطراتی که یخ زده اند ، شاید یادت بیافتد جیب هایت را وقتی دست هایم مهمانشان بودند

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد