دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

اس ام اس جوک بازار طنز کرکره خنده جدیداس ام اس جوک بازار طنز


اینایی که میرن تو دستشویی یه ساعت می مونن ، همونایی هستن که دل ندارن از پشت کامپیوتر پاشن برن دستشویی !
کلا دل کندن سخته براشون

.
.
باید به بعضیا گفت : غلط کرده هرکی گفته من برای تو تره هم خرد نمیکنم
!!!
من برای تو خیلی چیزا خرد میکنم ! مثلا دندونات یا حتی قلم پات

.
.
شباهت زندگی من و اینشتین در اینه که هر دو بچگیهامون خنگ بودیم ولی خب از وسطهای بیوگرافیمون به بعد یه کم متفاوت میشه

.
.
شیرین ترین لحظه زندگی اونجاییه که با یه پوتین سربازی میزنی تو دهن کسی که میگه ما فقط دو تا دوست معمولی هستیم

تو این زمینه دیگه دمپایی ابری خیس جواب نمیده

.

.
ایرانسل در آینده ای نزدیک
:
مشترک گرامی

اومدم سر کوچتون ، در خونتون خونه نبودی

راستشو بگو با همراه اول کجا رفته بودی ؟؟؟

.
.
تا وقتی که نشه “مخاطب خاص” رو از اینترنت دانلود کرد ، با من از تکنولوژی حرف نزنین

.
.

هر وقت کسی بهتون گفت : یه چیزی بگم ؟ بگید نه نگو
چون اگه بگی بگو ، میگه هیچی ولش کن
!
پیشگیری بهتر از درمان است … البته اینا کلا لاعلاج هستن
!

.
.
هشدار
:
مصرف بیش از حد احترام باعث اختلالات روانى طرف مقابل و اختلالات عصبى شما میگردد
!
لطفا در میزان مصرف دقت کنید
!
.
.
دعای آخر شب
:
خدایا به من قدرتی عطا فرما که بتونم کامپیوترو شاتدان کرده و بکپم

.
.
روزی ز سر سنگ عقابی برخاست

خسته شد و بنشست
!
.
.
یعنی انتظار داشتن از بعضیا حکایت شرط بستن رو “خر” توی مسابقه اسب دوانیه

.
.
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺩﻻﯾﻞ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﭘﺪﺭ ﺑﺸﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺯﺍﯾﻤﺎﻥ ﺯﻧﻢ ﺗﻮ ﺣﯿﺎﻁ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﺭﻭ ﺻﻨﺪﻟﯽ ﺑﺸﯿﻨﻢ ﻭ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﺑﮑﺸﻢ

البته قبلش باید هماهنگ کنم که غروب باشه و تکه های ابر در آسمان نارنجی حضور داشته باشن
!!!
ﺍﺻﻦ ﺁﺧﺮﻩ ﮐﻼﺳﻪ

.
.
یکی از فانتزیام اینه که یه فرش پونصد شونه بگیرم بعد هر شب سرمو بذارم رو یکی از شونه هاش

فکر میکردم تحریم ها حداقل تا دوسال دیگه رو من اثر نذاره

.
.
یک وقتایی هم هست داری راستشو میگیاااا ولی یهو خندت میگیره و هیچکس حرفتو باور نمیکنه
!!!
.
.
شماره بعضیارو باید تو گوشیت نگه داری ، نه واسه اینکه بهشون زنگ بزنی ، واسه اینکه اگه اونا زنگ زدن جواب ندی

.
.
یکی از سخت ترین کارای دنیا اینه که برای دیگران توضیح بدی دقیقا چه مرگته

.
.
تنها موجودی که با نشستن به موفقیت می رسد مرغ است

.
.
هیچوقت از یه زن سنش رو نپرسید … از یه مرد حقوقش رو … و در این دوره از یه دانشجو معدلش رو

خیلی درد آوره

.
.
امیدوارم یه روزی فرهنگسازی بشه که وقتی یه نفر میره برای خودش چایی بریزه همه نگن برا منم بریز
!
.
.
میزان مالکیت کنترل تی وی تو خونه ی ما
:
مامان
۹۸%
بابا
۰۱%
خواهرم
۰٫۵%
دیگران
۰٫۵%
من
۰٫۰۰%
من

و همچنان من

.
.
فیلم عروسی تنها مشکلی که داره اینه که باید به بچه ت توضیح بدی چرا تو عروسی نیست
!
.
.
الان تو ماهی از سال هستیم که پدرا وقتی نصف شب بیدار میشن نه کولر روشنه نه بخاری که خاموش کنن ، میرن پنجره رو میبندن

.
.
راستش می خواستم یه اعترافی بکنم
:
یکی از اعضای بدن من پیوندیه

ابروهام
!
.
.
موبایلم هر سه روز یه بار صداش در نمیاد ، ولی فقط کافیه صندلی عقب یه تاکسی به صورت فشرده بشینم که نتونم دست تو جیبم کنم ، اونوقته که دیگه

.
.
بعد از کار کردن تو معدن ، سخت ترین کار دنیا اینه که وسط غذا پاشی بری پارچ آبو از توی یخچال بیاری

.
.
من عاشق این سوالم
:
من کجای زندگیتم ؟

بعد طرف بگه : خره تو خود زندگیمی

.
.
قانون پایستگی تو خانه ما
:
لپتاپ خاموش نمی‌شود بلکه از فردی به فرد دیگر ربوده میشود

.
.
هر دقیقه بدون تو برایم به اندازه شش هزار صدم ثانیه طول می‌کشد

.
.
قرض دادن کتاب یا پول به دوستان باعث می شود آنها به فراموشی دچار شوند

.
.
یکی از مهمترین دلایلی که آیفون
۵ نمیخرم اینه که پولشو ندارم !
.
.
ما که نه قیافه داریم نه پول ، دلمون خوشه اگه کسی بیاد سمتمون مارو واسه خودمون میخواد

یه همچین دیدگاهی دارم نسبت به روابطم
!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد