دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

اس ام اس غمگین عاشق شکست خورده مهر اس ام اس غمگین عاشق شکست خورد

 

 

نیستی ببینی بعد رفتنت پشت این عینک آفتابی هوا بد جوری بارونیه

.

.

باید رفت و این لغت رفتن چقدر سخت است !!!

.

.

از یکی پرسیدند “بالاخره تونستی فراموشش کنی ؟

جواب داد “آره … تو این سه ماه و نوزده روزی که رفته یه بارم بهش فکر نکردم

.


.

آنقدر دلم از رفتنت بد شکست که نمیدانم وقتی بیایی کدام تکه اش خوشحال خواهد شد ؟

.

.

تو به تک تک لحظه های من ، یک “بودن” بدهکاری !

.

.

چقدر سخته دلتو بشکونن

غرورتو بشکونن

قولاشونو بشکونن

و تو بخوای حداقل بغضتو سالم نگه داری اما نتونی

.

.

فردا اگر از راه نمی آمد ، من تا ابد کنار تو می ماندم

.

.

غم ها?? که چشم را خ?س نم? کنند ، زودتر به استخوان م?رسند

 

.

.

روی کاغذ مینویسم “دستهای تو” و روی آن دست می کشم

.

.

دل مثلِ چسب می مونه

چند بار که بِکنی … دیگه نمی چسبِه

.

.

 

هیچ هم برای خودش عالمی دارد

وقتی همه هایت هیچ میشوند

آنوقت هیچ برایت یک دنیاست

.

.

نمیشکنم !!!

تنها گاهی مچاله می شوم

 

.

.

سر تا پا سوال بودم وقتی مرا جواب کرد

.

.

آغوش خالیم از تو ، پرانتزی است بدون شرح

.

.

جنس بغض من آنقدرها هم خوب نیست ؛ تا اسمت را میشنود میشکند !

.

.

برای کسی مردم که برایم نه تب کرد ! نه سرفه و نه حتی عطسه !!!

.

.

دوای این بی خوابی ها تویی که الان خوابی

.

.

کاش یکی بیاید که وقت رفتن نرود

.

.

من مانده ام برای تو

تو رفته ای برای دیگری !!!

.

.

دست از سرم بردار ؛ بگذار روی دلم

آرام میشوم

.

.

اینجا منتظر توام ؛ خیلی گذشت نیامدی ، روزهایست که مرا اینجا کاشته ای

قد کشیده ام ، میبینی ؟؟؟

.

.

همه ی زندگیم بود ولی هیچ جای زندگیم نبود

.

.

حال “من” دیدن دارد وقتی کسی حال “تو” را میپرسد

.

.

برای قرصهایم لالایی می خوانم تا به خواب روند و فراموش نکنند که خواب آورند نه یاد آور

.

.

پاییز آمد اما باران نیامد ؛ شاید آسمان به معشوقش رسیده است و دیگر دلش نمیخواهد گریه کند

.

.

خیلی وقت است فراموش کرده ام کدامیک را سخت تر می کشم ؟

رنج !

انتظار !

یا نفس را

.

.

کاش توی این جاده یه تابلو نصب میکردن واسه دلخوشیم

تــــــــو

دو کیلومتر

.

.

آسوده باش دل من ،

دیگر تو را به کسی نخواهم داد

.

.

خیلی بده احساس کنی مثل شمعی !

فقط وقتی برق رفت می آیند سراغت و بعد با یک فوت خاموشت میکنند

.

.

به سادگی بعضی آدما میرن نه اینکه دوستتون نداشته باشه ، نه

چون میدونه چقدر دوستش دارین

.

.

شنیدن “هرجور راحتی” از اونی که عاشقشی ، از سیلی دردناکتره !

.

.

درد بزرگی است برای کسی که متوجه نبودنت نیست ، پَرپَر شوی

.

.

هر لحظه عمر ، رنگ و بویی دارد

اما دل من به رنگ پاییز خوش است

.

.

زنگ میزنم از طرفت به خودم !!!

حرف میزنم به جایت با خودم !!!

راستی صدایت چه قدر شبیه هق هقم شده است ؟!؟!

.

.

این روزها آنقدر شکسته ام که دلم عصا به دست راه میرود

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد