دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دوبیتی های عاشقانه اسمسی مرداد دوبیتی های عاشقانه اسمسی مرداد 91

 

خیابانهای تنهایی ، دلی ولگرد می خواهد

و آوازم بدون تو ، سکوتی سرد می خواهد

برایت مرده بودم تا ، برایم تب کند قلبت

ولی حتی نپرسیدی “دلت همدرد می خواهد ؟

.

.

?اد بگذشته به دل ماند و در?غ

ن?ست ?ار? که مرا ?اد کند

د?ده ام خ?ره به ره ماند و نداد

نامه ا? تا دل من شاد کند

.

.

در خواب ، چراغ تا سحر دستم بود

در خواب ، کل?د هر چه در ، دستم بود

ز?باتر از ا?ن خواب ند?دم خواب?

ب?دار شدم ، دست تو در دستم بود

.

.


دیروز گذشت و پیش خود گفتم فردا در راه است

فردا آمد و دیدم هنوز دلم چشم به راه است

مدتی گذشت و هنوز هم در حسرت دیروزم

چه فایده دارد وقتی روز به روز از غم عشقت میسوزم ؟

.

.

از طعنه جاه?ن نخواهم ترسید

بر خنده این زمانه خواهم خندید

من بر سر عشق پاک خود میمانم

تا کور شود هر آنکه نتواند دید

 

.

.

ناله کردم آفتاب ای آفتاب

بر گل خشکیده ای دیگر نتاب

تشنه لب بودیم او ما را فریفت

در کویر زندگانی چون سراب

.

.

چه شده ای دل دیوانه ؟ هوایش کردی ؟

با دو چشمان پر از اشک صدایش کردی ؟

گفته بودم که دلش معدن بی معرفتی ست

تو نشستی و دلت خوش به وفایش کردی ؟

.

.

آن را که غمی چون غم من نیست چه داند

کز شوق توام دیده چه شب می‌گذراند

وقتست گر از پای درآیم که همه عمر

باری نکشیدم که به هجران تو ماند

.

.

چرا حس میکنم هستی کنارم ؟

چرا این رفتنو باور ندارم ؟

چرا گم میکنم روز و شبامو ؟

چرا حس میکنم داری هوامو ؟

.

.

هر چند کسی میان ما حایل نیست

اما نگهت به سوی من مایل نیست

گفتم قُسمت دهم ، ولی میگویند

چشم تو به هیچ مذهبی قایل نیست

.

.

آخرچه شد که یار دست از سرم کشید ؟

یکباره برد ز یاد آن وعده و وعید

من که وجود خود کردم به نام او

اما چگونه شد او نام خود ندید ؟

.

.

این سطر مختصر را گفتم که او بخواند

هرچند به او نگفتم ، میخواهم او بداند

او اولش نمیخواست ترکم کند ولیکن

فهمید راز من را ، او رفت تا بماند

.

.

آشنا بیگانه شد ، ویران شوی ای زندگی

دل ز غم دیوانه شد ، ویران شوی ای زندگی

در سرای آرزو ما هم مکانی داشتیم

آرزو افسانه شد ، ویران شوی ای زندگی

.

.

گل اگر چشم خودش باز کند خواهد مرد

ماه در اوج غرورش به زمین خواهد خورد

چون به زیبایی تو ، حسرت عالم خوردند

برق چشمان تو روح از تنشان خواهد برد

.

.

به باغم یاسمن بودی چه میشد ؟

عروس این چمن بودی چه میشد ؟

چرا چون باد رفتی از کنارم ؟

همیشه مال من بودی چه میشد ؟

.

.

آسمان گفت که امشب ، شب توست

سرخی صورت گل ، از تب توست

آنچه تا عشق مرا بالا برد

بوسه گاهیست که نامش لب توست

.

.

سراسر خواب من کابوس کابوس

ندارم در شبم فانوس فانوس

به دل آمد بگویم من تو را دوست

ولی لب وا نشد ، افسوس افسوس

.

.

دلتنگ تر از آنم که دلم را بشکانی

من آمده ام یا نشود یا نتوانی

من آمده ام تا که به چشم تو بدوزم

چشم های شکست خورده ی رویای جوانی

.

.

زندگ? دلخستگی ها? مداوم ن?ست ، هست ؟

دور? و دلبستگ? ها گرچه ?زم ن?ست ، هست !

دور? و دلواپسم ، دلواپس احساس تو

راست? ، دلواپس? ها?م مزاحم ن?ست ؟ هست ؟

.

.

آن نازنین کجاست که یادم نمیکند ؟

صد غم به سینه دارم و شادم نمیکند ؟

یک لحظه آنکه بی من ، هرگز نمی نشست

امشب به یاد کیست که یادم نمیکند ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد