دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

اس ام اس خاطرات عاشقانه روزهای زندگی

 

و بعد از رفتنت تنها من ماندم و فانوسی از خاطره ها کنج طاقچه اتاق دود میکند و میسوزد و می سوزاند !!!
.
.
مغز هم دندون داره ، فقط جای غذا ؛ “خـاطــــره” گیر میکنه‌ لاش
.
.
شاید از مد افتاده باشد شاید دیگر اندازه ام نباشد اما همچنان عطر خاطره میدهد پیراهنی که روی شانه هایش اشک ریخته ای !!!
.
.
خاطره یعنی یه سکوت غیر منتظره میون خنده های بلند
.
.
یکی از بدترین ظلم هایی که “عطرها” و “آهنگها” به ما میکنن اینه که بدون اجازه گرفتن ، هولمون میدن وسط خاطرات !

.


.

ﺧﺎﻃﺮﻩ الکل ﻧﻴﺴﺖ ﻛﻪ ﺑﭙﺮﻩ ! ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺧﺎﻃﺮﻩ س می مونه ﻭ دمار از روزگارت در میاره !
.
.
گاهی عمیقا مایلم «ماهی» باشم ! ماهی حافظه اش هشت ثانیه است ، بی هیچ «خاطره» ای
.
.
حمله خواهند کرد ، خاطراتی که زبان آدمیزاد نمی فهمند
.
.
لعنت به بعضی آهنگــــا به بعضی خیابونــــا به بعضی حرفـــا لعنتیا آدمو میبرن به روزایی که واسه از بین بردنـش تو ذهنت ویرون شدی
.
.
گاهی ارزش واقعی یک لحظه را تا زمانی که به یک خاطره تبدیل نشود نمی فهمیم
.
.
کسی دست هایت را نمی گیرد در جیبت بگذار ، شاید خاطره ای ته جیبت مانده باشد که هنوز گرم است
.
.
موقع Delete فولدر خاطراتت ذهنم Error می دهد گمانم یکی از فایلها در حال اجراست
.
.
از بعضی از آدمها تنها خاطره می ماند از بعضی های دیگر هم هیچ خاطره ساختن لیاقت می خواهد !!!
.
.
خاطرات را باید سطل سطل ازچاه زندگی بیرون کشید . . . خاطرات نه سر دارند و نه ته . . . بی هوا می آیند تا خفه ات کنند . . . میرسند . . . گاهی وسط یک فکر . . . گاهی وسط یک خیابان . . . سردت می کنند . . . داغت میکنند . . . رگ خوابت را بلدند . . . زمینت می زنند . . . !!! خاطرات تمام نمی شوند . . .
.
.
من خاطرت را میخواستم نه خاطـــــــــــــــره ات را
.
.
یک مشت خاطره جوانه میزند هرشب از بالشی که سنگین شده از اشکهایم
.
.
ﻫﺮ ﺁﺩمی ﮐﻪ ﻣﯿﺮﻭﺩ ﯾﮏ ﺭﻭﺯ ﯾﮏ جایی به ﯾﮏ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﺑﺮمبگردد ! ﻫﻤﯿﺸﻪ ﯾﮏ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﺎ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﻫﺴﺖ ! ﺣﺘﯽ ﯾﮏ ﺧﺎﻃﺮﻩ !!!
.
.
یه زمانی میرسه که خاطره های خوب هم آدمو دیوونه میکنن
.
.
چه روزهایی بود روزهایی که تو به من خیانت می کردی و من چه احمقانه حتی به خاطراتمان وفادار بودم
.
.
لعنت به بعضی خاطره ها که مثل مینهای عمل نکرده توی روحت کاشته شده و با یک حرف می ترکن
.
.
باران که می بارد با خودم فکر می کنم که تو را قطره قطره برایم آورده اند
.
.
چه تلخ است علاقه ای که عادت شود عادتی که باور شود باوری که خاطره شود و خاطره ای که درد شود
.
.
حراج کرده ام ؛ تنهاییم نصف قیمت سوگ خاطره ها خرج می خواهد دیگر
.
.
بعدها وقتی که تنها خاطراتم مانده است ، رهگذر می آید و من نیستم
.
.
کوله بارمو دارم می بندم برم یه جای دووور که هیچ خاطره ای نداشته باشم !!!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد