دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

اس ام اس دلنوشته خاطرات عاشقانه

 

بگذار طلوع کند آفتاب از هر طرف که دلش میخواهد من روزم را با خاطره ی “تو” آغاز کنم
.
.
سینمای ذهنم هر شب همان فیلم همیشگی را پخش میکند خاطرات بودنت را
.
.
گاهی به خاک سپردن یک جسد از خواباندن یک قاب عکس آسانتر است ؛ لعنت به خاطرات !
.
.
از صمیم قلب برای بعضی از خاطرات آرزوی فراموش شدن میکنم
.
.

خاطره ها را رشوه می دهم به روزهایم تا از بی تو بودن صدایشان در نیاید !!!
.


. هر شب مجوز اکران خاطره هایمان را صادر می کند روی پرده ی خیالم ، دلتنگی !
.
.
خاطراتم را خیس کردند چشمان بارانی ام

.
.
خاطراتمو هروقت اَلَک میکنم ، فقط یاد تو باقی میمونه
.
.
آرش نیستم که کمان به دست گیرم اما لحظه های با تو بودن را خوب شکار میکنم از بین خاطراتم !
.
.
تقصیر از من است ، آن زمان که گفتی قول بده همیشه کنارم بمانی ! یادم رفت بپرسم “کنار خودت یا خاطره هایت ؟؟؟
.
.
همه چیز دست به دست هم می دهد تا خاطرات زنده شوند : سکوت اتاقم ، تاریکی شب ، تیک تیک ساعت ، صدای باران ، آهنگی قدیمی در فایلی قدیمی ، پیامکی اشتباه و حتی صدای جاروی رفتگر !!!
.
.
خاطرات” هرچه “شیرین تر” باشند ، بعدها از “تلخی” ، “گلویت” را بیشتر می سوزانند !
.
.
ما هر دو رهگذریم تو از خاطرم ، من از خاطراتت !
.
.
دستانم را محکم تر بگیر ، من هنوز هم نمی خواهم تو را به دست خاطرات بسپارم
.
.
بفرمایید یک فنجان خاطره تلخ می خورید یا با شِکر دروغ شیرینش کنم ؟
.
.
گاهی اوقات آدما میرن از زندگی هم ، از یاد هم ؛ اما هیچوقت یه خاطره هایی رو فراموش نمی کنن مثه اون لحظه هایی که کنار هم آرامش داشتن مثه وقتایی که دیگه هیچوقت تکرار نمیشه
.
.
قانون بقای خاطره : انسان نمیتواند از خاطره فرار کند بلکه از خاطره ای به خاطره ی دیگر غرق میشود
.
.
شهامت میخواهد بدون “اشک” ، خاطراتت را مرور کردن
.
.
صداش رفت تصویرش رفت ولی خاطراتش هنوز مونده
.
.
تو برمیگردی و زندگی را از جایی‌ که پاره شده دوباره به‌ هم میدوزیم در صندوقِ خاطره ها هنوز نخ برای بخیه زدن هست
.
.
خود آزاری یعنی میری اونجاهایی که باهاش خاطره داشتی و به یادش می میری
.
.
دلتنگ نشدی ببینی چگونه خوب ترین خاطره ها بی رحم ترین شان می شود
.
.
هیس !!! حواس تنهایی ام را با خاطرات با تو بودن پرت کرده ام حرفی نزن ، بگذار لحظه ای آرام بگیرد !
.
.
گریه نمی کنم ؛ چیزی رفته توی چشمم ! به گمانم یک خاطره است
.
.
یه پنجره با یه قفس یه حنجره بی همنفس سهم من از بودن تو یه خاطرس ، همین و بس
.
.
حافظه ام همه چیز را فراموش کرده ! هرچه سعی کردم با Recovery بازگردانم خاطراتم را نشد اما تویی که در Recycle bin بودی ، تنها تو باز نمایان شدی !
.
.
قلب ها میشکنند و گذشت روزها جراحتش را می پوشانند اما خاطره ها باقی میماند
.
.
با دقت انتخاب کن ، خاطرات تنها چیزی هست که برامون می مونه ؛ حداقل خوب هاش رو بردار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد