دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

نوشته عاشقانه فوق العاده زیبا

 

آخرین تصمیم من دست های تـــــــــو بود ! گرفتم و دور شدم
.
.
نم نم عشقت را با دریای محبت دیگران عوض نمیکنم حتی اگر در طوفان غمت بمیرم !
.
.
به لطف تو خیاط ماهری شده ام ، جفت چشمانم رو دوخته ام به در تا بیایی ؛ اما نکند آمده ای و من ندیدمت ؟!؟!
.
.
ماه که همیشه پشت ابر نمی ماند گاهی پشت دستان تو می ماند وقتی گریه می کنی
.
.
ببین روی زمین افتادم … ! قند خونم رسیده به صفر ! بگو : دوستت دارم ! من به این دروغ شیرین محتاجم
.


. حلقه ی بازوانت تنگ تر میشود و من آزادتر گم میشوم میان دنیایی که فقط اندازه ی یک “مــن” جا دارد
.
.
قند لبانت ؛ نمک گیرم کرد ! نمیدانم فشارم بالاست یا قندم ؟!؟!
.
.
چراغها را خاموش کن ، نور نمی خواهم نگاهم که می کنی برق نگاهت من را که هیـــــــــــچ ، تمام شب را مچاله می کند

.
.
علت بیخوابی ام را چگونه بگویم وقتی یاد تو از سقف اتاقم چکه میکند ؟
.
.
دست های تو را که می گیرم ، از همه چیز دست میکشم !
.
.

دلم کمی دروغ چرا ؟؟؟؟؟ خیلی زیاد تو را میخواهد
.
.
گوشه ی چشمِ تو دنج می کند فضای شعر را این گوشه گیری من به خاطر چشم های توست … !
.
.
شعرهایم را شبیه کوه می نویسم تا به رسم نقاشی های کودکانه از میانشان طلوع کنی
.
.
سایه ام با من نیست آخرین بار در آغوش سایه ات رفته بود
.
.
چشمانت را قاب می گیرم و روی آن می نویسـم : فـــــروشـــی نــــیــــســــت !!!
.
.
همه چیز زود شروع شد عاشقی ! دلتنگی ! رفتن تو اما نمیدانم چرا تمام نمیشود ؟ عشق تو در من !
.
.
می پرسی “حالت چطور است ؟ اگر راست بگویم تو را می شکنم و اگر دروغ بگویم خودم را من به شکستن عادت کرده ام تا مبادا خنده های تو ترک بخورند !
.
.
ماه گرفتگی میشود وقتی که میخوابی بیداری هایت هم شق القمر است
.
.
خسته ام … از تـــــو نوشتن کمی از خود می نویسم : این “منم” که دوستت دارم
.
.
صندوقچه ی آرزوهایم با یک کلمه پر شد : تو
.
.
اگه دوسش داری ، وقتی ازش ناراحتی بزن بشکن داغون کن حرصتو روی ظرفا و آینه خالی کن اما دلشو نشکن
.
.
آنقدر نفس می کشم تا تمام شود همه ی نفس هایی که سراغ تو را میگیرند !
.
.
یه جایی توی زندگی هست که باید دست آدما رو بکشی ، نگهشون داری ، صورتشون رو میون دستات بگیری و بگی : ببین ! من دوستت دارم … ! نـــــرو
.
.
حجم خالی تو را حجم هیچکس پر نمیکند
.
.
وقتی از همه دنیا ناراحتم ، فقط با فکر کردن به تو آروم میشم اما وقتی تو ناراحتم میکنی ، همه دنیا هم نمیتونه آرومم کنه
.
.
صدا میکنم تو را این جانی که میگویی جانم را میگیرد !!! نزن این حرف ها را !!! دل من جنبه ندارد ، وقتی نیستی دمار از روزگارم در میاورد
.
.
به تو که فکر میکنم شکوفه میدهد دلم ، حاصل شعر کالی که تا نرسی نمیرسد
.
.
سرمایه ای نیست داشتن آدمهایی که حالت را بپرسند ؛ از آن بهتر داشتنِ آدمهایی است که بتوانی در جواب احوالپرسی هایشان بگویی خوب نیستم !!!
.
.
با تو تمام دست فروش های شهر را خوشحال میکنم ، با گل هایی که به پای تو خواهم ریخت
.
.
آغوش بگشا مهربان من ، میخواهم رکورد اصحاب کهف را بشکنم !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد