دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دل نوشته ها عاشقانه مهر 91

 

نگاه میکند و نگاهش میکنم آه میکشد و آه میکشم میخندد و میخندم میگرید و میمیرم
.
.
احتیاجی به تسبیح نیست دستانت را که به من بدهی ، با انگشتانت ذکر دوست داشتن سر میدهم … !
.
.
شرط عشق آن است که دلت آغوش بخواهد نه جسمت
.
.
می خواهم یک دنیا بنویسم ! می نویسم : “تو
.
.
دست های تو بوی آرزوهایم را میدهد
.
.
آدم باید یکیو داشته باشه که وقتی نگاش میکنه دلش یه جوری بشه
.
.
معلم ورقه ها را داد ؛ همه مرا مسخره کردند اما باور کن درست نوشته بودم گفته بود جای خالی را با کلمه مناسب پر کنید و من همه را نوشتم “تـــــــو مگر نه اینکه این جای خالی ها را فقط تو پر میکنی ؟؟؟
.


. همیشه از هرچیزی ترسیدیم سرمان آمد بیا این بار از با هم بودن بترسیم
.
.
وقتی با تو قرار دارم ، قرار ندارم

.
.

عشق یعنی وقتی یکیمون مریض میشه ، اون یکیم ازش بگیره !
.
.
خیابان  شعر بلندیست وقتی من با قدم های تو قدم میزنم !
.
.
هیچ چیز جای خود نیست !!! زندگی ، آدم ها ، قلب ها یا یکی بی دل است یا دو دل یکی هم اینجا بی تو ، دل توی دلش نیست
.
.
نمی دانم کجای بازی ما اشتباه بود که تو دیگر همبازی من نیستی ؟ و من هنوز گرگم به هوای تو
.
.
شاید تو سکوت میان کلامم باشی دیده نمیشوی اما من تو را احساس می کنم
.
.
نمی دانم می دانی یا نه … ؟ لحظه ی تولد من به همان ثانیه ای برمی گردد که تو برای اولین بار به من گفتی دوستت دارم
.
.
نشان می گذارم دفتر مشقت را تا بدانی هنوز مرورت می‌‌کنم
.
.
من مثل بادکنکی به دست کودکی  ، هرجا می روی با یک نخ به تو وصلم نخ را قطع کنی ، میروم پیش خدا
.
.
آنقدر دوستت دارم که هرچه بخواهی همان را بخواهم اگر بروی شادم اگر بمانی شادتر ! تو را شاد تر می خواهم ، با من یا بی من ! بی من اما شادتر اگر باش کمی – فقط کمی – ناشادم و این همان عشق است ، عشق همین تفاوت است ! همین تفاوت که به مویی بسته است و چه بهتر که به موی تو بسته باشد
.
.
هرکسی می تواند دل کس دیگری را بشکند ! اما این دل بدست آوردن است که کار هر کسی نیست … !!!
.
.
روزگاری که به هم نزدیکیم چه بهایی دارد ؟؟؟ کاش می دانستم ، حس دلتنگیه هر روز غروب چه دلیلی دارد
.
.
آنکس که در را محکم می کوبد یقینا آشناست آنکس که در را آهسته می کوبد ، قصد آشنایی دارد اما آنکس که پشت در نشسته ، از همه عاشق تر است
.
.
تو که با آمدنت هیچ چیز برایم نیاوردی نه آرامش ، نه امید به آینده نه پس چطور با رفتنت تمام اینها را بردی ؟
.
.
گاهی به خاطرش ماندن را تحمل کن رفتن از دست “همـه” برمی آید !
.
.
من ایما و اشاره نمی دانم باید تمام قد روبرویم بایستی و بگویی دوستت دارم !
.
.
عشق ورزیدن یعنی رنج کشیدن و عشق نورزیدن نیز یعنی رنج کشیدن
.
.
یک روز بی هوا بیا ! اینجا همه هوای بودن توست
.
.
دلم یه چیزی میخواد یه چیز شیرین یه چیز شبیه با هم بودن !
.
.
چه لذتی بالاتر از اینکه اسمت قسـم راست یک نفر باشد
.
.
برای همه خوب باش اونکه فهمید همیشه کنارته و بیادت اونکه نفهمید یه روز میفهمه که دیره و فقط دلش برای خوبیات تنگ میشه
.
.
یک عمر با نگاهم گفتم دوستت دارم اما گوش نمیکردند چشمانت
.
.
دختر ۵ ساله‌ای از برادرش پرسید : معنی عشق چیست ؟ برادرش جواب داد :  عشق یعنی تو هر روز شکلات من رو از کوله پشتی مدرسه ام بر میداری و من هر روز باز هم شکلاتم رو همان جا میگذارم
.
.
همیشه اولین کسی که در لحظه ی باز کردن چشم بعد از خوابی طولانی به ذهنتون خطور می کنه : یا دلیل خوشبختی شماست یا درد و رنج شما
.
.
شاید دست ها قوی تر باشند … ولی همیشه لب ها حرف اول را میزنند برای ابراز احساسات
.
.
گذشتم از گذشته ام از تمام خاطرات تلخ و شیرینش از همه چیز گذشتم اما از تو نخواهم گذشت … تویی که در گذشته ام گم شدی … تویی که حال مرا ساختی و تویی که آینده ام را می سازی از تو نخواهم گذشت !.!.!
.
.
حس اسارت ؛ در اسارت دستهای توست دلم حبس ابد میخواهد !
.
.
هرکس جای من بود می برید ! اما من هنوز می دوزم تو را به خودم ، خودم را به امید !
.
.
غرورت را زیر پا بگذار … تا من برایت دنیا را زیر پا بگذارم
.
.
خنده هایت تعادل هر دلی را بر هم می زند ، اما تو بخند … همین مرا کافی است !
.
.
بعضی‌ها دور عشق را خط می کشند و بعضی روی آن را بعضی‌ها به پای هم پیر می‌شوند و بعضی ها به دست هم و بعضی‌ها با هم جورند ولی جفت نیستند !!! سهراب گل هاشم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد