دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

جمله های جذاب و اس ام اس خوشگل عاشقانه توپ91

سیبی در پشت بام برجی معلق مانده است : بگو “دوستت ندارم” تا قانون جاذبه تکرار شود
.
.
تو کدام آیه خداوندی که هرکه تو را می بیند ، به کفر من ایمان می آورد !
.
.
لکنت زبان هم بهانه ی خوبیست برای مزه مزه کردن اسمت
.
.
تو را خودم چشم زدم بس که نوشتمت میان شعرهایم ، بی آنکه “اسپند” بچرخانم میان واژه هایم
.
.
کاش می گفتی دوستت دارم… قلبم می ریخت… تکه های پازل را با هم از زمین برمیداشتیم و پازل را با هم از اول می چیدیم و تو میدیدی که تکه گم شده اش بودی
.


. شاید تنها کسی نبودم که دوستت داشتم ، اما کسی بودم که تنها تو را دوست داشتم !
.
.
دقت کردین ؟؟؟ واسه لمس احساس خوشبختی ، همه ی ما لَنگِ همون “یه نفریم” که نیست !
.
.
تو مخاطب نبودی که خاص شوی ! خاص بودی که مخاطب شدی

.
.

نویسنده ها “سیگار” می کشند شاعرها “هجران نقاش ها “تابلو زندانی ها “تنهایی دزدها “سرک مریضها “درد بچه ها “قد و من برای کشیدن ، “نفسهای تو” را انتخاب می کنم
.
.
حوا که بغض کند ؛ حتی خدا هم اگر سیب بیاورد … چیزی بجز آغوش آدم آرامَش نمیکند !
.
.
نگاهت را که از من میگیری ، نَفَسها هم خودشان را برایم میگیرند !
.
.
اگر هم بروی هیچ اتفاق خاصی نمی افتد ! فقط من ذره ذره ایوب می شوم !
.
.
هنوز هم با تمام نبودن هایت دلیل بودن منی
.
.
بغض که میکنی ، بدهکار باران می شوم و شرمنده ی کویر !
.
.
مثل گل ها که با عطرها درگیرند ، اسمت از دهان خیالم نمی افتد !
.
.
بی خیال است ، خیلی بی خیال ؛ همان کسی که تمام خیال من است
.
.
هر شب به خودم قول میدهم که فراموشت کنم ! ولی وقتی عکست را می بینم ؛ تو را که نه … قولم را فراموش می کنم
.
.
من از حرارت چشمانت یخ میزنم و از سرمای نگاهت آتش میگیرم مردانگی های تو فیزیک را هم نابود میکند ، من را که دیگر هیچ !
.
.
مینویسم دوستت دارم ! نگو که تکراریست ؛ شاید روزی برسد که نباشم تا تکرارش کنم
.
.
رخ به رخ که شدیم من مات شدم و تو چون پادشاهی که این فتح ها را زیاد دیده است ، بی اهمیت رد شدی
.
.
تا که هست هستمو تا بود خواهم بود ولی چون رفت نرفتم و تا برنگشت من بودم
.
.
دلم یک اتفاق می خواهد ؛ یک تلفن نا آشنا با بی میلی تمام جواب دهم و صـــــــــــدای تو
.
.
برای آنچه دوستش داری از جان باید بگذری بعد می ماند زندگی و آنچه که دوستش داشتی !
.
.
تو آنجا ، من اینجا همه راست می گفتند : “تو کجا من کجا !!!”
.
.
حواسم را پرت کرده ای ، آنقدر دور که دیگر یــادم نیست تو رفته ای و من … حـــــواسم نیست !!!
.
.
آدم باید یه “تو” داشته باشه که هر وقت از همه چیز خسته و ناامید شد بهش بگه : مهم اینه که تو هستی ؛ گور بابای دنیا !
.
.
دلم که برایت تنگ می شود ،سرک میکشم لابه‌ لای نوشته هایم هیچ جای دیگری نیست که اینقدر پر باشد از تو !
.
.
من تورو ذره ذره جمع کردم ؛ حق نداری خروار خروار بری !
.
.
یکبار هم وقتی منتظرت نیستم به سراغم بیا ، بگذار خیالم غافلگیر شود
.
.
بیا یک خط زیر قانون خط های موازی بنویسیم :
دو خط موازی هیچوقت به هم نمی رسند اما این دلیل نمی شود همدیگر را دوست نداشته باشند .”
.
.
به نیمکت اولین قرارمان جای تو شسته ام تا جای خودم خالی باشد !!!
.
.
دیر کرده ای ! عقربه ها گیر کرده اند در گلوی من ، انگار که رد نمیشود نه زمان ! نه آب خوش !
.
.
حوا بودن تاوان سنگینی دارد وقتی آدم ها برای هر دم و بازدم به هـوا نیاز دارند !!!
.
.
در این دل به رویت بازست ، حتی روزهای تعطیل !
.
.
تقسیم میکنم ، سهم روزهای آینده ام را یا در کنار تو یا در یاد تو
.
.
تونل ها فریاد میزنند : “راه هست ، حتی در دل سنگ
.
.
رفته بودم دلش را به‌دست آورم ، دلم را از دست دادم
.
.
کاش خدا سه چیز را نمی آفرید ! عشق ، غرور و دروغ ؛ چون عشق هنگام غرور به انسان دروغ می گوید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد