دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

اس ام اس و پیامک عاشقانه تنهایی پاییز ۹۲


اس ام اس و پیامک عاشقانه تنهایی پاییز ۹۲



کوچیکتر که بودم فکر میکردم تنهایی یعنی وقتایی که هیشکی خونه نیست !
.
.
تنهایی یعنی شب ها اونقدر شعر بخونی و رو تختت فکر و خیال کنی تا بالاخره با اشک خوابت ببره و من همیشه اینگونه می خوابم …
.
.
تنهایی با ت شروع می شود …
با هیچ چیز تمام نمی شود !
فرستنده : محمد۰۲۶
.
.
به یاد تنهایی ام افتادم که هیچکس سکوتش را نشکست “جز خیال تو”
.
  .
گاهی آنقدر تنها می شوم که خدا هم به تقدیر می گوید :
کمی مهربانتر باش !
.
.
تو نمیدانی که تمام لحظات بی تو را با تو گذراندم به تنهایی …
.
.
تنهایی یعنی یک نفر خیلی کم است !
.
.
تکان می دهد خانه را سالی که می آید …
سرگرمیِ خوبی ست :
تو عکسِ قابت را و من قاب عکست را عوض می کنم و آغاز می شود سال تنهایی !
.
.
تنهایی یعنی آرزوی مرگ کنی تا حتی شده برای تشییع جنازت یه عده دورت جمع بشن …

.
.
آدم ها با هم ها و بی هم ها ، زوج و فرد و منی که انگار با پلاک تنهایی هیچ راهی به محدوده ی زوج و فرد ندارم …
.
.
درد دارد کسی تنهایت بگذارد که به جرم با او بودن همه تنهایت گذاشتند !
.
.
نه تو رفتی نه من …
تمام این تنهایی به خاطر آمدن یه غریبه بود !
.
.
تو هم برو تا مبادا از آنان که تنهایم گذاشتند جا بمانی !
.
.
تنهاییِ بعد از تو ، تنهاییِ قبل از تو نیست !!!
.
.
چه کسی گفته که من تنهایم ؟؟؟
من ، سکـوت ، خاطرات ، بغض و اشک همیشه با همیم …
بگذار تنهایی از حسودی بمیرد !
.
.
تنهایی چه دلچسب تر میشه ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﻔﻬﻤﯽ ﺁﺩﻣﺎ ﺍﻭﻧﺠﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﻧﺸﻮﻥ ﻣﯿﺪﻥ نیستن !
.
.
بیخودی وابسته نشید چون بیخودی تنها میشید !
.
.
شُکر که اگر تو نیستی ، تنهایی هست !
.
.
همه چیزم را با تو قسمت کردم جز تنهایی ام را
هیچ چیزت را با من قسمت نکردی جز تنهایی ایت را
.
.
زندگی چه اتفاق غم انگیزیست وقتی تنهاییت سالها از تو بزرگتر باشد !
.


.
تنهایی را نمی توان تنهایی شکست داد …
.
.
نشستم ، خسته شدم ؛ دیگر قایق نمیسازم …
پشت دریاها هر خبری که میخواهد باشد باشد ؛ وقتی از تو خبری نیست قایق میخواهم چکار ؟
مرا همین جزیره کوچک تنهایی هایم بس است !
.
.
از تنهایی ام ژاکتی بافته ام ، به گرمی آغوش تو نیست ولی بی منت است و همیشگی …
.
.
و چه خوب است گاه گاهی دروغ بگویی به دلت و نگذاری که بداند بی نهایت تنهاست !
.
.
و هیچکس نفهمید که چه شدم … من نه ماه بودم نه خورشید اما هیچ دلی سراغ مرا از آسمان تنهایی اش نگرفت !
گویی ابرها هیچ اند و فقط ابرند و باید ببارند …
و من تنها باریدم !
.
.
تنهایی شاید روز آدم را خراب نکند ولی شب ها را نابود میکند !
.
.
گاهی “تنهایی” یعنی خیلیا در “حدت” نیستن …
.
.
تنهایی یعنی :
محدود شدن در بی نهایت یک نبودن …
.
.
گاهی سخت می شود …
دوستش داری و نمی داند
دوستش داری و نمی خواهد
دوستش داری و نمی آید
دوستش داری و سهم تو از بودنش فقط تصویری است رویایی در سرزمین خیالت
دوستش داری و سهم تو از این همه ، تنهایی است …
.
.
من به اندازه تمام تن ها … تنهایم !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد