دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

جوک بازار و پیامک و مسیج طنز اسمسی مهر

جوک بازار و پیامک و مسیج طنز اسمسی مهر


یعنی اگر اون خواننده ی گرامی توی اون آهنگ معروف “هر چی دلت میخواد ببر … گیتار با خودت نبر” به جای گیتار از کلمه‌ی مودم استفاده میکرد الان به جای اینکه مسخره ش کنیم با آهنگش گریه هم میکردیم !
.
.
لقمان را گفتند ادب از که آموختی گفت ادب را از کسی آموختم که قطعا ادب داشته ؛ بعدا فهمیدن خط رو خط شده بود جواد خیابانی جواب داده !
.
.
زنه از کوبا تا فلوریدا صد مایل شنا کرده که پیام صلح و دوستى رو به جهانیان برسونه بعد من چون کنترل دور بود ازم دیشب با تلوزیون روشن خوابیدم !
.
  .
یه دوستی دارم خیلی آدم کثیف و غیربهداشتیه ، الان داره با سوییچ ماشینم سنگای ته کفششو درمیاره و انگار نه انگار که من با این سوییچ گوشامو تمیز میکنم !
.
.
کودک درونم راه افتاده دنبال پدر و مادر واقعیش میگرده ، فکر کنم بچه طلاق باشه لامصب !!!
.
.
یارو واسه بچه شش ساله ش تبلت خریده بعد دو روز انداخته تو وان حموم ، بچه شو دعوا نکرده که تو روحیه بچش اثر منفی نذاره …
من سه ابتدایی بودم خط کش چوبی سی سانتی بابام رو بردم مدرسه ازم بلند کردن آقام بعد یه هفته با وساطت بزرگای فامیل رام داد تو خونه ، والا روحیه توله سگ بیشتر از ما ارج و قرب داشت !
.
.
دیروز یکی از گودزیلاهای فامیل رفته بود مسافرت بهم زنگ زده میگه : میشه بری ایمیل هامو چک کنی یه خبر مهم قرار بود بهم برسه ، یه گوشی هم سفارش داده بودم ببین چی شده !!!
من وقتی همسن این بودم لواشکو با پوستش میخوردم مزه پیتزا بده …
.
.
مورد داشتیم که پسره قیافش شبیه دفاع آخر فوتبال دستی بوده بعد زیر عکسش نوشته : متنفرم از کسایی که جذب زیبایی ظاهری من میشن !
.
.
مورد داشتیم باباهه به دخترش گفته : کلیپس بابا ، مربا بده بابا !!!
.
.
اﺳﺘﺎﺩ بهم گقت ﭼﺮﺍ ﻧﯿﻮﻣﺪﯼ ﺳﺮ ﮐﻼﺱ ؟
گفتم ﺍﺳﺘﺎﺩ ﻛﻼﺳﺘﻮﻥ ﺑﺎ ﺧﻮﺍﺑﻢ ﺗﺪﺍﺧﻞ ﺩﺍﺷﺖ ﻧﺘﻮﻧﺴﺘﻢ ﺑﯿﺎﻡ …

.
.
قبلنا ما یه یخچال داشتیم سر و صداش روح آدمو خراش میداد ؛ لامصب تا میومدی به صدا عادت کنی تن و فرکانس و جنس صدا عوض میشد هر نیم ساعت !
.
.
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺩﻏﺪﻏﻪ ﻫﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﯾﮑﯽ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺣﺮﻑ میزنه ﺗﻮ ﮐﺪﻭﻡ ﭼﺸﻤﺶ ﺑﺎﯾﺪ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﻢ ؟
ﺭﺍﺳﺖ ؟
ﭼﭗ ؟
ﻭﺳﻂ ﭘﯿﺸﻮﻧﯿﺶ ؟
ﺩﻣﺎﻏﺶ ﻋﺎﯾﺎ ؟
ﻫﯿﭽﮑﺪﺍﻡ …
.
.
اوایل نمی دونستم چجوری باید ژ رو تایپ کنم ، هرجا ژ لازم میشدم میرفتم توی گوگل سرچ میکردم “پزمان بازغی” بعد از توی نتایج یه ژ کپی پیست می کردم !
.
.
همیشه وقتی سوار تاکسی میشم یکی از استرسام اینه که نمیدونم وقت مناسب برای دادن کرایه کِیه ؟
تا میام کرایه بدم همش یارو داره سبقت میگیره یا میپیچه !
.
.
یه سوال …
تو تبلیغات یخچال فریزر همیشه یه کیک دست نخورده تو یخچاله ! اصلا مگه همچین چیزی ممکنه ؟؟؟
.
.
چرا باید “خردل” اسم یه سس باشه اما “بزدل” یه توهین ؟؟؟ آخه بین بز و خر هم تبعیض ؟؟؟ آخه تا چه حد ؟؟؟
.
.
ﻻﮎ ﺯﺩﻥ ﺩﺧﺘﺮﺍ :
ﺩﺳﺖ ﭼﭗ ﺍﺛﺮ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﻓﺮﺷﭽﯿﺎﻥ
ﺩﺳﺖ راست ﺳﺎﺭﺍ ۵ﺳﺎﻟﻪ ﺍﺯ ﺗﻬﺮﺍﻥ
.
.
ﻣﻦ اصولا هیچوقت ﯾﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺭﻭ ﺩﻭﺑﺎﺭ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻢ ؛ ۶ ، ۷ ﺑﺎﺭ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ مطمئن ﺷﻢ قشنگ ﺭ.ی.د.ﻡ !
.
.
ما بچه که بودیم مامانمون یه دمپایی داشت که اگه تو دعوا پرت میکرد طرفت و جاخالی نمیدادی مرگ مغزی میشدی !
حالا ماماناى امروزى میخوان تنبیه کنن میگن : آیپد جدید که اومد دیگه برات نمیخریم پسر بی تربیت ، باید با همون آیپد قبلیت بسازى …
.
.
یه جوری میگن “ویندوز سیستم بالا نمیاد” انگار که از توی کیس لوله کشی کردن به مانیتور ، حالا وسط راه ویندوز تو لوله گیر کرده نمیاد تو مانیتور !
.
.
طریقه عذرخواهی دخترها : ببخشید ولی تقصیر خودت بود !
.

S
.
یکی از چالش های بزرگی که در کودکی فراروی من بود و باهاش درگیر بودم این بود که چه جوری “فریبرز عرب‌نیا” و “ابوالفضل پور‌عرب” رو از هم تفکیک کنم !
تازه یه وقتایی فریبرز عرب نیا و فرامرز قریبیانم قاطی میکردم !
.
.
یکی از لوازم تحریرای لوکس زمان ما از این پاک کن هایی بود که یه سرش پاک میکرد اون یکی سرش جاروووو !
حکم Apple 5 داشت …
.
.
دو نفرو سخت میشه پیدا کرد ؛ یکی کسی که درکت کنه و دومی کسی که بدونه کجای کمرت میخاره !
.
.
ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ ﺧﻮﻧﻪ مخاطب خاصم ﺑﺎﺑﺎﺵ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ ﻣﻨﻢ ﺍﻟﮑﯽ ﮔﻔﺘﻢ : ﻣﻨﺰﻝ ﺟﻌﻔﺮﯼ ؟؟؟ اونم ﺍﻭﻣﺪ ﺯﺭﻧﮕﯽ ﮐﻨﻪ ﮔﻔﺖ : ﺑﻔﺮﻣﺎﺋﯿﺪ ﺑﺎ ﮐﯽ ﮐﺎﺭ ﺩﺍﺷﺘﯿﺪ ؟ ﮔﻔﺘﻢ : ﻣﺮﺗﯿﮑﻪ غلط ﻣﯿﺨﻮﺭﯼ ﭘﻮﻝ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﺗﻮ ﺣﺴﺎﺑﺖ ﭼﮏ ﻣﯿﮑﺸﯽ ، ﯾﺎ ﺗﺎ ﻇﻬﺮ ﭘﻮلو ﻣﯿﺮﯾﺰﯼ به ﺣﺴﺎﺏ ﯾﺎ ﻣﺎﻣﻮﺭ ﻣﯿﺎﺭﻡ ﺟﻠﺒﺖ ﻣﯿﮑﻨﻢ !
ﻫﻤﯿﻨﺠﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﺩﻡ یهو ﺩﯾﺪﻡ گفت : ﻋﺎﻗﺎ به خدﺍ ﺣﻮﺍﺳﻢ ﻧﺒﻮﺩ ، ﺍﺷﺘﺒﺎه ﮔﺮﻓﺘﯿﺪ ﻣﻨﺰﻝ ﺟﻌﻔﺮﯼ ﻧﯿﺲ و ﮔﻮﺷﯿﻮ ﻗﻄﻊ ﮐﺮد …
ﺑﯿﺨﻮﺩ ﻧﯿﺲ ﻣﯿﮕﻦ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺩﻓﺎﻉ حمله س !!!
.
.
ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ : ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﻓﻬﻢ ﻣﺎ ﺩﺭ ﺣﺪ ﻧﻔﻬﻤﯿﻪ ﺷﻤﺎ ﻧﯿﺴﺖ !
.
.
شانس زنگ در بقیه رو میزنه با کله میره تو !
به ما که میرسه زنگ میزنه فرار میکنه …
.
.
سعی کن تو زندگی مثه اینترنت اکسپلورر پر رو باشی ؛ با اینکه میبینه فایرفاکس و کروم و اپرا نصب کردی بازم هر سری میخوای بری تو یه سایت میاد میگه : میخوای منو بروزر اصلیت بکنی ؟
.
.
یعنی هیچوقت نزارید کامپیوترتون بفهمه عجله دارین ، ارورایی میده که بیل گیتس تو کَفِش میمونه !
.
.
یه روز خیاشور شورشو درمیاره میشه خیار !
بیمزه هم خودتی …
.
.
یکی از دلایلی که دخترارو استادیوم راه نمیدن اینه که شما حساب کن تو لیگ چنتا بازیه ؟ سر همه بازیا ندونی چی بپوشی ! انصافا خیلی سخته …
.
.
سرعت گذر پاییز همچون Dial Up است و سرعت گذر تابستان همچون ADSL !!!
لامصب انگار دنبالش کردن پا گذاشته رو گاز داره میره …
.
.
و خداوند دستمال مرطوب را آفرید که دخترا هفته به هفته صورتشونو نشورن !
.
.
ﻣﻮﺍﺩ ﻻﺯﻡ ﺟﻬﺖ ﺑﺎﮐﻼﺱ ﺑﻮﺩﻥ :
ﻣﻮﺍﺩ لازم ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺩ دیگه ، متولد مهر ﺑﺎﺷﯽ ﮐﺎﻓﯿﻪ !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد