دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

پیامک کوبنده و مسیج کنایه ای باحال مهر ۹۲


پیامک کوبنده و مسیج کنایه ای باحال مهر ۹۲


هر دو از ته دل می گوییم

من حرف هایم را
تو دروغ هایت را …
فرستنده : الهه
.
.
به بعضیا ﺑﺎس ﮔﻔﺖ : ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺧﯿﻠﯿﺎ خوشم ﻧﻤﯿﺎد ﻭﻟﯽ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺑﻄﻮﺭ ﻭﯾﮋﻩ ﺍﯼ بدم میاد !
فرستنده : دلآرام
.
.
اونقد با دلم بازی کردی که دل و روده م به هم پیچید …
ببین ، حالا حالم ازت بهم میخوره !
.
.
روی برگ های خاطرات نوشتم دلتنگم ، پائیز شد و خاطرات رنگشون زرد شد و از شاخه های دلتنگی روی سنگفرش آرزوها ریختن تا زیر پای غرور و بی محبتی له بشن !
فرستنده : کاملیا
.
  .
ﻭﺍﺳﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻼﺱ ﺑﺬﺍﺭ ﮐﻪ ﻫﻢ ﮐﻼﺳﺶ ﺑﺎﺷﯽ ﻧﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ حتی ﺗﻮ ﮐﻼﺳﺶ ﺭﺍتَم ﻧﻤﯿﺪﻩ …
فرستنده : دلآرام
.
.
ما گفتیم ﮐﻮﭼﯿﮑﺘﯿﻢ ﺍما ﻗﺮﺍﺭ ﻧﺒﻮﺩ ﺗﻮ فکر ﮐﻨﯽ ﮔﻨﺪﻩ ﺍﯼ کوچولو …
فرستنده : دلآرام
.
.
بیشتر از آنچه سزاوارش باشم بهم صدمه زدی فقط به این خاطر که بیشتر از آنچه سزاوارش باشی عاشقت بودم …
.
.
هرجا سخن از اِعتماد است ، خنده ام می گیرد !
فرستنده : فرصاد
.
.
تو را نمیبخشم که وقت بودن نبودی
وقت دیدن ندیدی
وقت عاشقی هرزگی کردی
وقت گریه با دیگران خندیدی
تو را هرگز نمی بخشم که هرگز با من نبودی و من به سادگی همه ام با تو بود …

.
.
ﻓﺮﻕ ﻣﻦ ﺑﺎ بقیه رو ﻓﻘﻂ ﻛﺴﻰ ﻣﻴﻔﻬﻤﻪ ﻛﻪ ﻓﺮﻕ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺮﺍﻡ ﺑﺎ ﺑﻘﯿﻪ !
فرستنده : دلآرام
.
.
“شما” گرچه واژه محترمی ست ولی “تو” شدن لیاقت میخواهد !
.
.
پشیمان می شوی از رها کردنم همچون کودکی که در شلوغی بازار دست مادرش را …
فرستنده : سهیل
.
.
دوست داشتن تو یک سوء تفاهم بود ولی خب “ببخشید” رو هم برای همین روزا گذاشتن !
.
.
مشترک مورد نظر خط را فروخته است ، تو را هم !
گوشى را بگذار و برو …
فرستنده : نیما۸۶۱
.
.
هیچوقت کسی رو که در حاشیه زندگیش هستی ، در اولویت زندگی قرار نده !
.
.
کاش میشد بازی را از آخرش شروع کرد و بین دو نیمه میزدم به چاک تا حماقت هیچ آغازی را نبینم !
.
.
یه زمانی از محبت خارها گل میشدن ، الان دیگه از محبت گلها هم هار می شوند …
فرستنده : محمد۰۲۶
.
.
یادش بخیر اون زمان میگفت نفسمی ، بدون تو نمیتونم …
حالا خودش دستگاه اکسیژن شده واسه بقیه !
.
.
خوشحالی اسمت تو دهنا میچرخه ؟
تُفم تو دهنا میچرخه ولی آخرش میندازنش دور … آره اینجوریاس ، جو نگیرتت !
فرستنده : دلآرام
.
.
به این که راحت دروغ میگی عادت کردم ولی دلم میسوزه وقتی برای اثبات دروغت میگی به جون تو دوستت دارم …
.
.
کاش میدانستی عوضی میشم که به هم بیایم عشقم !
فرستنده : مترسک
.
.
یه چی هست به ﺍسم ﺍحتیاج ، داشته باشیش دیگه هیچی نداری !
فرستنده : دلآرام
.
.
از محبت خارها ، هارتر می شوند !
.
.
چه مغرور و مردانه سکوت کردی در برابر سیل اشکهایم
بی تفاوتیت مبارک …
فرستنده : محمد۰۲۶
.


.
نوشت “سلام نفس” ، کسی که چند لحظه پیش به من شب بخیر گفت …
هه ، چه اشتباهی ؟!
فرستنده : مترسک
.
.
پرنده ای که رفت بگذار برود چون هوای سرد بهانه است ، چون هوای دیگری در سر دارد !
.
.
از این به بعد سرد میشوم با آنهایی که وقتی با آنها گرم بودم ، سوزاندند مرا …
فرستنده : مترسک
.
.
من را ببین ، همچنان ایستاده ام …
آن کسی را که فکر میکنی میشکند بی تو ، میشکند امثال تو را !
فرستنده : سعیده
.
.
ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻧﮑﻦ ، ﻣﻦ ﺯﻣﺎن ﺧﻮﺷﯿﺎﺕ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﻧﺒﻮﺩﻡ بلکه ﭼﻮﻥ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺑﻮﺩﯼ ﺧﻮﺵ ﺑﻮﺩﯼ !
فرستنده : دلآرام
.
.
هرچه مراعات کردم ، کمتر رعایت شدم !
.
.
عزیزم میدونی چیه ؟ واس به دست آوردن من باس دست و پا بزنی ؛ زنگ و اس رو که همه میزنن …
فرستنده : دلآرام
.
.
چشمات انقدر برق داشت که تموم زندگیمو تونسم چراغونی کنم ، روزگار خوبی بود اما یه روز قبضش اومد …
تموم زندگیمو ریختم به حساب اما افاقه نکرد ، یکی اومد قطعش کرد !
.
.
در این داستان پرماجرا من به هیچکس خیانت نکردم چز “دلم”
فرستنده : سحر
.
.
وقتی کسی رو زیاد و بدون قید و شرط بخوای ، براش تبدیل میشی به سیب زمینی ؛ اونوقته که تو روغن سرخت میکنه …
.
.
من همه ی حرف هایی که پشت سرت بود را به جان خریدم و تو همه ی من را به یک حرف فروختی !
فرستنده : فرصاد
.
.
این روزها اصلا حواست به من نیست …
دیگر خبری از من نمی گیری اما با این حال درکت می کنم ، با “او” بودن تمام وقتت را گرفته است !
.
.
راه بدی را انتخاب کرده بودم برای نگه داشتنت : صداقت ، مهربانی ، زیاد به تو توجه داشتن و خیلی حماقت های دیگر …
این روزها هرچه خائن تر باشی دوست داشتنی تری !
فرستنده : سارا
.
.
بهانه را دو دستی تقدیم کسی کن که برای عبور از تو دربدر دنبال بهانه می گردد !
.
.
مرا بی وفا خطاب میکنند اما ای کاش میگفتند که من بی وفای کدام باوفا بودم ؟
فرستنده : بی نام
.
.
ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﻫﺴﺘﻦ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻬﺖ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﻦ ﻧﺒﺎس ﺑﮕﯽ ﺳﻼﻡ ﺑﺎس ﺑﮕﯽ ﺟﺎﻧﻢ ؛ ﺑﺎﺯ ﮐﺎﺭﺕ ﮐﺠﺎ ﮔﯿﺮﻩ ؟؟؟
فرستنده : دلآرام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد