دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

دانلود موزیک,دانلود کلیپ,اس ام اس www.skyred.ir

اس ام اس و نوشته های روز عرفه ۹۲

 اس ام اس و نوشته های ویژه روز عرفه ۹۲


بشنو که از گلدسته ها بانگ “الله اکبر” می آید :
آری ، خدا بزرگ تر است از غم ها و اندوه ها و ناامیدی ها و تنهایی های ما !
.
.
خدایا مرا از خودم رها کن …
هیچکس به اندازه خودم مرا آزار نداد !
فرستنده : مجید
.
.
عرفه ، از آنجا جان می گیرد که “من عرفه نفسه ، عرف ربّه”
پس به خود بنگر تا خدا را در تک تک سلول هایت حس کنی …
.
  .
خدایا تو می دانی ما را چه می شود و ما خود نمی دانیم که ما را چه می شود !
پس تو نجاتمان بده ، ای آنکه بی آنکه بگویم شنیده ای …
.
.
عرفه روزی به زیبایی شب قدر است و دریایی به وسعت بخشش الهی …
اگر دل به این دریا زدی ما را هم یاد کن !

.
.
ای امیر عرفه ، بی تو صفا نیست که نیست
بی تو در آن عرفه عشق و وفا نیست که نیست
ای امیر عرفه ، یوسف زهرا ، مهدی
حاجتی غیر ظهورت به خدا نیست که نیست
.
.
ای جمله بی کسان عالم را کَس
یک جو کرمت یار من بی کَس بس
هرکَس به کسی و حضرتی می نازد
جز حضرت تو ندارد این بی کَس ، کَس
.
.
خداوندا خسته ام از فصل سرد گناه و دلتنگ روزهای پاکم …
بارانی بفرست ، چتر گناه را دور انداخته ام !
.
.
راز این داغ نه در سجده‌ی طولانی ماست
بوسه ی اوست که چون مُهر به پیشانی ماست
شادمانیم که در سنگدلی چون دیوار
باز هم پنجره ای در دل سیمانی ماست
.
.
جز وصل تو دل به هرچه بستم توبه
بی یاد تو هر جا که نشستم توبه
در حضرت تو توبه شکستم صد بار
زین توبه که صدبار شکستم توبه
.


.
یه لحظه فکر کن ؛ به خودت و به جهان اطرافت !
تو در برابر کره زمین ، منظومه شمسی ، کهکشان راه شیری و فراتر از اون خیلی کوچک هستی اما خدا فراموشت نکرده …
.
.
خدا پر داد تا پرواز باشد
گلویی داد تا آواز باشد
خدا می خواست باغ آسمانها
به روی ما همیشه باز باشد
.
.
تو آنچنانی که من دوست دارم پس مرا آنچنان کن که تو دوست داری !
.
.
تنگ غروب و ساحلِ شور و نوای عرفه
شکسته کشتی دلم به ناله های عرفه
بر پرِ سجاده‌ی دل گره نشسته ، وا نما
ای گل سجاده نشین ، به یک دعای عرفه
به روی خاک بسته ام تیمم نیایشی
تو را قسم اشارتی بر این گدای عرفه
دخیلِ بندِ خیمه ی عزیزِ آل کوثرم
شفا بده مریض را تو ای شفای عرفه
قسم به جد اطهرت ، قسم به اشک مادرت
به هر نفس بخوانمت ، به نغمه های عرفه
رها نمی کنم تو را ، غریب دشتِ زمزمه
من و غروبِ قسم و تو و خدای عرفه
چه کرده ای تو با دلم در این نسیمِ واپسین ؟
به روضه ای مهار کن تو عقده های عرفه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد